گودبای پارتی الهامی در یزد؟!

طعم شیرین پیروزی پس از 20 سال!

تیم فوتبال چادرملو موفق شد اولین پیروزی خود را در لیگ بیست و چهارم به دست بیاورد. این پیروزی پس از دو دهه برای فوتبال استان یزد رقم خورد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش برخط؛ از سری مسابقات هفته چهارم لیگ برتر تیم فوتبال چادرملو اردکان در ورزشگاه مملو از تماشاگر شهید نصیری یزد به مصاف تیم نساجی مازندران رفت.

در این بازی ابتدا نساجی بازی را هجومی آغاز کرد اما بازیکنان چادرملو در ادامه نبض بازی را در اختیار گرفتند و چند موقعیت خوب در نیمه اول به دست آوردند اما توپی از خط دروازه دو تیم عبور نکرد.

در نیمه دوم چادرملو خیلی زود و در دقیقه 53 توسط هادی حبیبی‌نژاد روی پاس علی خدادادی به گل رسید تا جشن و شادی در ورزشگاه شهید نصیری برقرار شود.

در ادامه نساجی چی‌ها حملاتی روی دروازه چادرملو انجام دادند اما با عکس‌العمل بهتر بازیکنان اردکانی این موقعیت‌ها تبدیل به گل نشد؛ این در حالی است که چادرملو چند موقعیت خوب دیگر برای گلزنی داشت و یکبار هم پاپی از دهانه دروازه خالی توپ را به آسمان زد، اما در نهایت این بازی با همان تک گل به پایان رسید تا چادرملو اردکان اولین برد خود را در لیگ برتر کسب کرده و چهار امتیازی شود.

این اولین پیروزی استان یزد پس از 20 سال در لیگ برتر بود. آخرین پیروزی این استان در بالاترین سطح فوتبال ایران دو دهه پیش توسط شهید قندی کسب شده بود که البته در همان فصل سقوط کرد.

با این پیروزی در سوی مقابل نساجی مازندران با ساکت الهامی شرایط دشواری پیدا کرد و باید دید آیا مالک نساجی به الهامی فرصت می‌دهد تدبیری برای خروج تیمش از این شرایط بیندیشد یا جای خود را به مربی دیگری خواهد داد؟