صعود دوباره فولاد سیرجان بر بام آسیا

تیم فولاد سیرجان ایرانیان با شکست شهداب یزد به عنوان قهرمان بیست‌وششمین دوره رقابت‌های والیبال باشگاه‌های مردان آسیا معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش برخط؛ دیدار نهایی بیست‌وشمشین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا عصر امروز در سالن شهداب یزد آغاز و تیم‌های شهداب یزد و فولاد سیرجان ایرانیان به مصاف یکدیگر رفتند که فولاد سیرجان ایرانیان در این دیدار ۳ بر صفر با امتیازهای ۲۵ بر ۲۰، ۲۵ بر ۱۸ و ۲۵ بر ۲۳ میزبان را شکست داد و قهرمان این رقابت‌ها شد.

موسی سلیم از عراق و فهد محمد از قطر به ترتیب داوران اول و دوم دیدار فینال بودند. این بازی در حالی برگزار شد که سالن اختصاصی شهداب یزد مملو از تماشاگر اعم از زن و مرد بود و هواداران سیرجانی نیز در سالن حضور داشتند.

بدین ترتیب فولاد سیرجان ایرانیان قهرمان بیست‌وشمشین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا و شهداب یزد نایب قهرمان شد و همچنین ‌تیم والیبال جاکارتا بهایانگ کارا پرِسیسی (اندونزی) در دیدار رده‌بندی با شکست نماینده قزاقستان مقام سوم مسابقات والیبال جام باشگاه های آسیا را کسب کرد.

فولاد سیرجان در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا ۲۰۲۱ در تایلند به عنوان نماینده ایران شرکت کرد و بدون شکست به فینال راه یافت و در دیدار پایانی حریف خود العربی قطر را از پیش رو برداشت و عنوان قهرمانی به دست آورد و به جام باشگاه‌های والیبال جهان راه یافت و اکنون برای دومین بار بر بام والیبال آسیا ایستاده و نماینده کشورمان در جام باشگاه‌های جهان شد.