الاهلی یک گل زد و برد!

حیف از موقعیت‌های از دست رفته پرسپولیس

پرسپولیس در شبی که مقابل الاهلی پرستاره موقعیت‌های پرشماری داشت با گل ثانیه‌های ابتدایی فرانک کسیه مغلوب شد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش برخط؛ الاهلی عربستان و پرسپولیس در اولین دیدار از لیگ نخبگان آسیا در ورزشگاه پرنس فیصل جده به مصاف هم رفتند که این دیدار جذاب و پرموقعیت با یک گل به سود میزبان به پایان رسید.

الاهلی عربستان یکی از تیم‌های پرستاره لیگ روشن محسوب می‌شود. تیمی که همانند النصر و الهلال با هزینه کلان پا به رقابت‌های آسیایی گذاشته و پس از سه سال غیبت در این رقابت‌ها تلاش می کند خود را به عنوان مدعی جام معرفی کند. با این حال الاهلی با همه ستاره‌هایش در دقایق زیادی مقابل پرسپولیس حرفی برای گفتن نداشت.

شاگردان گاریدو به عنوان قهرمان ایران پا به این مسابقه گذاشتند و درحالی که هنوز به جو بازی عادت نکرده بودند با پاس استادانه ریاض محرز و شوت غافلگیرکننده فرانک کسیه در دقیقه یک دروازه خود را باز شده دیدند.

در ادامه این پرسپولیس بود که نبض بازی را در دست گرفت و با بالا رفتن اعتماد به نفس‌شان شرایط را تغییر دادند و موقعیت‌های خوبی به دست آوردند. سرخ‌ها نفس ستاره‌های شناخته شده الاهلی را گرفتند اما نتوانستند به گل برسند.

در نیمه دوم نیز پرسپولیس هجومی شروع کرد و درحالی که برای رسیدن به گل تلاش می‌کرد، خطای کنعانی‌زادگان در محوطه باعث شد حریف صاحب ضربه پنالتی شود اما الکسیس گندوز به زیبایی پنالتی ریاض محرز را مهار کرد.

در ادامه پرسپولیس تا دقیقه ۹۶ سراپا حمله بود و موقعیت‌های زیادی به دست آورد که یکی پس از دیگری از دست رفتند تا شاگردان گاریدو در شبی که خوب و هجومی بودند قافیه را به حریف متمول خود درعربستان واگذار کنند.

الاهلی عربستان یک- پرسپولیس ایران صفر

گل‌: فرانک کسیه (1)

داور: ادهم مخادمه (اردن)

کمک‌ها: محمد الخلف، احمد الرویلی (اردن)

داور VIR: سیواکورن پو یودوم (تایلند)

اخطار: عبدالله العمار (الاهلی) ایوب العملود، کارلوس گاریدو، وحید امیری (پرسپولیس)

ورزشگاه: شاهزاده فیصل جده

تماشاگر: حدود ۲۳ هزار نفر

الاهلی عربستان: ادوارد مندی، علی مجرشی، مریح دمیرال، راجر ایبانز، عبدالله العمار (1+90- الحوریجی)، زیاد الجوحانی (76- گومز داکاستا)، فرانک کسیه، روبرتو فیرمینو (46- گابریل ویگا)، فراس البریکان (76- آلنبیت)، ریاض محرز (76- داریسی)، ایوان تونی

سرمربی: ماتیاس یایسل

پرسپولیس ایران: الکسیس گندوز، گئورگی گولسیانی، حسین کنعانی زادگان، میلاد محمدی، ایوب العملود (71- سعید صادقی)، مسعود ریگی (82- لوکاس ژوآئو)، سروش رفیعی (67- محمد خدابنده‌لو)، فرشاد احمد‌زاده (46- امید عالیشاه)، اوستون اورونوف، وحید امیری و علی علیپور (67- عیسی آل‌کثیر)

سرمربی: کارلوس گاریدو