نساجی قدر برتری‌اش را ندانست

توقف دوباره استقلال در قائمشهر

استقلال و نساجی در یک هوای بارانی در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به تساوی 2-2 رضایت دادند.

به گزارش پایگاه خبری ورزش برخط؛ دیدار تیم‌های نساجی مازندران و استقلال تهران با تساوی 2-2 پایان یافت تا قائمشهری‌ها کماکان در حسرت اولین پیروزی باشند و آبی‌پوشان در سومین بازی پی‌درپی لیگ برتر طعم پیروزی را نچشند.

بازی در ابتدا درگیرانه آغاز شد اما رفته‌رفته استقلال بر بازی مسلط شد و در دقیقه ۱۳ ارسال رامین رضاییان در شرایطی مشکوک با دست مدافع نساجی مازندران برخورد داشت اما داور مسابقه اعتقادی به پنالتی نداشت. با این حال تلاش آبی‌پوشان پایتخت ادامه داشت و آن‌ها در دقیقه ۱۹ یک فرصت جدی گلزنی داشتند که شوت میلاد زکی‌پور را دروازه‌بان بزیلی نساجی با واکنشی دیدنی راهی کرنر کرد.

در این میان نساجی که روی ضد حملات زهردار بود، در دقیقه ۲۶ صاحب فرصتی شد که شوت یامگا از بالای دروازه استقلال راهی اوت شد.

در دقیقه ۳۴ بازهم دروازه‌بان نساجی ناجی تیمش شد و در موقعیت تک به تک با میلاد زکی‌پور، شوت این بازیکن را با پا دفع کرد. یک دقیقه بعد اما خروج به موقع سیدحسین حسینی مانع از گلزنی زامهران شد.

در دقیقه ۴۱ واکنش عالی حسینی در مصاف تک به تک با حامد پاکدل، این بازیکن را در گلزنی ناکام گذاشت اما توپ برگشتی با سرنگون شدن زامهران توسط نیک‌نفس همراه بود که داور بعد از بررسی VAR حکم به پنالتی داد و کوین یامگا موفق شد این توپ را به گل تبدیل کند تا نساجی یک بر صفر پیش بیافتد و به‌نوعی انتقامش را از تیم سابقش بگیرد.

در وقت‌های اضافه تلاش زیاد شاگردان نکونام برای جبران گل خورده حاصلی نداشت تا بازی در نیمه اول با برتری یک گله نساجی مازندران به پایان برسد.

با آغاز نیمه دوم، همانطور که انتظار می‌رفت، تیم استقلال برای جبران گل خورده جلو کشید و در دقیقه ۵۰ یک کار ترکیبی فرصت بسیار خوبی را برای آبی‌ها ایجاد کرد که در نهایت شوت اسلامی راهی به دروازه نساجی پیدا نکرد. در ادامه فشار تیم استقلال ادامه داشت و یکی، دو فرصت نصفه و نیمه دیگر هم نصیب آبی‌ها شد که حاصلی نداشت.

در دقیقه ۶۲ خطای جانملکی روی اسلامی بعد از بازبینی صحنه از سوی داور، پنالتی اعلام شد که رامین رضاییان با یک ضربه، گل تساوی را برای استقلال به ثمر رساند.

در دقیقه ۷۲ و برخلاف جریان بازی، نساجی مازندران روی اثرگذاری حامد پاکدل در طول یک شوت از راه دور، به گل دوم رسید اما سه دقیقه بعد روی یک کار ترکیبی، ابوالفضل جلالی با یک ضربه سر عالی موفق شد بازی را به تساوی بکشاند.

در ادامه تیم فوتبال استقلال فشار زیادی برای زدن کل سوم روی دروازه نساجی وارد کرد اما موفق نبود. از جمله این فرصت‌ها، ضربه سر روزبه چشمی در دقیقه ۴+۹۰ بود که از بالای دروازه مازنی‌ها به اوت رفت.

در صحنه‌های تلف شده روزبه چشمی پس از بازبینی داور در VIR، با کارت قرمز از بازی اخراج شد تا دربی پایتخت را از دست بدهد و در نهایت این دیدار هم با تساوی دو بر دو به پایان برسد.