پرسپولیس به رتبه سوم صعود کرد

انتقام قرمزها از شاگردان حسینی

پرسپولیس پس از چند بار ناکامی برابر آلومینیوم اراک، این بار مقابل شاگردان سیدمجتبی حسینی انتقام گرفت.

به گزارش پایگاه خبری ورزش برخط؛ پرسپولیس در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته پنجم لیگ برتر به مصاف آلومینیوم اراک رفت و با یک نمایش دلچسب با دو گل حسین کنعانی‌زادگان و علی علیپور حریف را شکست داد و به استقبال دربی رفت.

پرسپولیس برای باز کردن دروازه آلومینیوم زمان زیادی لازم نداشت. در همان دقیقه ۲ پاس عمقی عالیشاه با فرار علی علیپور تبدیل به ضربه پنالتی شد و حسین کنعانی‌زادگان به زیبایی از روی نقطه پنالتی گل زد. سرخ‌ها در نیمه اول موقعیت‌های دیگری هم داشتند که مهمترین آن گل علی علیپور در دقیقه ۴۰ بود که آفساید تشخیص داده شد.

نمایش دلچسب و هجومی پرسپولیس در نیمه دوم هم ادامه پیدا کرد و سرانجام علی علیپور در دقیقه ۷۰ روی اشتباه مدافع حریف، توپ‌گیری کرد و نخستین گل فصل خود را به ثمر رساند.

پنج دقیقه بعد سرخ‌پوشان توسط وحید امیری به گل سوم رسیدند اما در این صحنه داور به کمک VIR خطای احمدزاده در لحظه گل روی گلر را تشخیص داد و گل را مردود اعلام کرد.

پرسپولیس در دقایق پایانی با حضور عیسی آل‌کثیر، ژوآئو و سلمانی شکل هجومی خود را حفظ کردند و حتی اگر با دقت‌تر بودند می‌توانستند به گل‌های بیشتری برسند.

سرخ‌پوشان که فصل پیش در لیگ و جام حذفی از آلومینیوم شکست خورده بودند، انتقام شیرینی از آنها گرفتند و با سه امتیاز به استقبال شهرآورد و تقابل با استقلال رفتند؛ آن هم در شبی که شاگردان نکونام مساوی کرده بودند.

پرسپولیس با این برد ۸ امتیازی شد و با یک بازی کمتر نسبت به ملوان در رده سوم قرار گرفت.